lindazvenzon

6

Publicerad 2013-02-08 23:30:19 i

Har varit mycket i Harastorp i veckan, vaktat den skadade bland annat. Och Liam har varit där när jag varit i stan och fixat och gjort lite olika saker. Har blivit box, gympa och skivstång/intervall-träning.

Liam har varit lite krasslig i veckan, hosta och feber.

I onsdags dök Gustav upp tidigt på morgonen, då var det dags för lillasyster att anlända! Vid lunchtid föddes hon :-) Gustav förstod inte så mycket av det hela, han ville mest titta på bilar på datorn... På kvällen lämnade jag Liam hos Emil, så att jag kunde gå upp på sjukhuset och hälsa på lilla Lilly! Så liten och söt!

I torsdags hade jag besök av Mia, det blev bland annat långpromenad och en massa tragg! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela