lindazvenzon

Tisdag - fall

Publicerad 2013-01-31 12:08:16 i

På förmiddagen var vi på babyrytmik på Barbacka, med Jessica och Hjalmar. Skoj!
 
När jag var på väg hem till Harastorp fick jag ett samtal om att pappa ramlat. (Igen) Så när jag kom fram var grannen redan där som tur var, ambulans ringdes. Han hade ramlat ner för en trappa och slagit i rygg och huvud. Två ambulanser kom i ilfart, (som vanligt hittade de inte hit direkt) och tog honom med sig efter mycket arbete med spineboard och grejor. Han hade lyckats ramla så att de knappt kunde komma ut med honom. Mitt i allt detta skulle Gustav hämtas på förskolan, så grannen fick passa Liam medan jag körde till skolan och hämtade. Och sen var Gustav här ett tag. Det blev mycket på en gång, men allt löste sig såklart.
 
Pappa fick konstigt nog komma hem senare på kvällen. Resultatet blev ett brutet revben och mörbultad. Han hade väldigt ont och kunde inte röra sig. Har några jobbiga dagar framför sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela