lindazvenzon

Veckan

Publicerad 2013-01-20 19:59:30 i

Det var dags för core på tisdagen igen, vi ger oss inte! Efteråt var jag hos kiropraktorn och knäckte lite, och sen hem till Harastorp.
 
På onsdagen lunchade jag med Jennie på stan. Mycket trevligt! Efteråt uträttade jag och Liam lite ärenden, och vi shoppade loss lite också. Han behöver en massa nya kläder nu :-) På kvällen var det tjejkväll hos Malena (Liam har dispans) med te, scones och en massa tragg!
 
I fredags var vi på Barbacka med föräldragruppen, avslutning. Liam kramades och pussades med Ellie och han busade rejält där. Efteråt träffade vi mamma och sen blev det fika och mer shopping på stan.
 
I lördags var vi på långpromenad alla tre, blev stopp på Lions loppis och på biblioteket. På eftermiddagen var kusinerna här och lekte. Och på kvällen blev Liam sjuk. Hittade honom skrikandes i en nerspydd säng, och vägg och snart var både han och jag också nerspydda. Och så fortsatte det... Vi hade en fantastisk lördagkväll och natt. Tvättmaskinen gick för fullt, golv torkades ett antal gånger osv. Min stackars lille pojke...
 
Och på söndagen ställdes alla planer in, och vi var hemma och tog hand om lille sjuklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela