lindazvenzon

Svacka

Publicerad 2013-01-08 21:28:13 i

I torsdags lånade vi Gustav, det blev både besök på badhuset och på Barbacka. Både Liam och Gustav gillade att bada och ville inte gå därifrån. På Barbacka anslöt farmor/mormor när det var dags för lunch. Efteråt fixades lite grejor på stan.
 
Var på bio med mamma i fredags kväll. Det var längesedan jag var på bio! Vi såg "Mammas pojkar". Den var lite rolig. Innan filmen blev det en hamburgare, då även Emil fick vara med. Men sen fick han inte vara med när det var dags för filmen ;.)
 
I lördags fick vi besök av familjen Krohn på eftermiddagen. Barnen busade på, Liam gillar att ha kompisar på besök :-) På kvällen var mamma och pappa här.
 
Söndagen var en allmänt dålig dag och blev inte bättre av att det var fullt på gympapasset när jag kom dit. Så det fick bli gymet istället, inte riktigt det jag tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela