lindazvenzon

Sista inlägget

Publicerad 2013-03-10 21:50:00 i

Då har jag börjat jobba igen. Det har gått bra, men efter första dagen var jag helt slut och hade sådan huvudvärk på kvällen. Det blev mycket intryck på en gång. Trevligt att träffa kollegorna igen, fick ju fin "välkomstpresent" och allt! Det är lite jobbigt att inte ha full koll på allt, som jag brukar ha. Att inte veta allt. Jag var ganska peppad att börja jobba, faktiskt, men när jag väl träffade eleverna försvann tyvärr lite av det. De var inte lika peppade som mig kan man väl sammanfatta det som :-) Jag hade förträngt en del av verkligheten. Avslutade dagen med träning med Malena. Tyvärr sover Liam dåligt på nätterna, inget nytt, men det är nog förskoleoro som spökar. Han ligger inte stilla många sekunder, vaknar och skriker osv. Det blir lite jobbigare för mig nu när man inte bara kan vara hemma och ta det lugnt... Bara att vänja sig. (Han går inte än, men tar några små steg ibland, så snart så!) Andra jobbdagen blev en lång dag, föräldramöte med klassen. Mamma har tagit hand om Liam två eftermiddagar, och när han varit på förskolan har det gått fortsatt mycket bra. Det är en oerhört lättnad att veta att han är glad och mår bra där. Blir stolt över min lille pojke som får så mycket beröm! På lördagen var det barnloppis i Tollarp, fixade grejor i stan och sen var vi på Tivolibadet och badade med Liam. På kvällen kom vännerna hit för att se Mello-finalen och spela spel, mycket trevligt! Av olika anledningar blir det här det sista blogginlägget på ett tag, eller någonsin. Vem vet. Efter 4½ års bloggande så får det räcka :-) Vill man veta något om mitt liv i fortsättningen går det bra att ringa, sms:a, mejla, facebooka, hälsa på eller vad man nu kan komma på! Tack och hej, leverpastej! Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela