lindazvenzon

To-Fr

Publicerad 2013-03-03 23:05:42 i

Torsdag: Frukost på förskolan, den slank ner utan problem, och jag satt i personalrummet och läste en god bok. Inte helt fel. På kvällen hängde jag med tjejerna hos Malena. Fredag: Jag var hemma och satt i solen och njöt medan Liam var själv för första gången, gick bra. Han älskar att vara på förskolan! Men sen var han helt slut och sov i fyra timmar, och jag fick en massa gjort! Lagom till han vaknade körde jag till Friskis och tränade, och sen handlade. Lördag: Tog en tur till Emporia på dagen, och firade Johans pappa i Öllsjö på kvällen. Söndag; Var ute en del i det fina vädret, bakade och städade. På eftermiddagen var delar av familjen Wramneby på besök. Och sen tränade jag. Och kvällen gick åt att packa och förberade. Börjar ju jobba imorgon, efter mer än ett års frånvaro. Känns lite konstigt och förvirrande. Ska vara borta en hel dag från Liam!!! Jaja, det ordnar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela