lindazvenzon

Vecka 4

Publicerad 2013-01-31 12:01:49 i

Det blev såklart både min och Johans tur att bli sjuka sedan. Det är inte mycket att välja på. Mamma fick komma och hämta Liam.
 
I veckan har vi varit på Liams förskola och hälsat på, det är snart dags för inskolning. Det verkar bra och trevligt där. Liam lekte och skulle vara med på det de andra barnen gjorde. Undrar hur han ska klara av alla regler som finns, han förstår ju inte riktigt när man säger till honom...
 
Vi var på arenan och åt tacosbuffé med Johanna och Siv också, och varit hos tandhygienst med Liam (väldigt onödigt, den självklara informationen kunde skickas hem kanske?).
 
Skivstång/intervall-träning på fredagseftermiddagen.
 
På lördagen var det fest hos Mia, och jag följde faktiskt med ut denna gång! Hade riktigt roligt, både på fest och på T-baren :-) Blev sent hem, av olika anledningar...
 
På söndagskvällen var jag, mamma och Emil på bio, såg Fligth. Rättså seg film, och jag är inte så sugen på att flyga närmsta tiden direkt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela