lindazvenzon

Fredag - x, y, z

Publicerad 2008-08-09 15:24:38 i Allmänt

Var hos trevliga Emma och klippte och färgade håret. Ägnade sedan större delen av dagen åt att sitta framför datorn och faktiskt jobba! Pratade väldigt mycket i telefon idag också...

Blir väldigt irriterad på människor som lovar och lovar saker och sen aldrig håller det. Som bara skiter i det liksom. Varför gör man så? Varför lovar man om man vet att det inte blir så? Gillar inte att bli besviken. I min ilska tog jag ett beslut som kommer att hållas för all framtid, hoppas jag.

X kom och hälsade på en stund.

Wä förlorade ikväll, kan det bero på att följande är en beskrivning av en träning från en av lagets absolut viktigaste spelare?

"Jag körde tidigt till träningen för jag tänkte jag skulle snacka lite med Jens. När jag kom dig stod Dahla (ass. tränare) och ställde ut samtliga koner vi har på planen. Redan där blev jag trött. Gick upp och snackade med honom och frågade vad vi skulle göra. Han sa att vi skulle ha ett grispass. Hmm, tänkte jag, jag ville ju vila.

Jag sa till honom att jag körde tidigt för att hjälpa honom med träningen (fick det att låta som om jag visste att inte Jens skulle komma) han blev tacksam och sa att det fick jag gärna göra. Tänkte jag kan ju fylla på lite vatten och sånt med det var redan gjort, typiskt. Sen gick det en stund tills alla kommit men när kl var sju började vi.

De som skulle träna värmde upp lite och jag gick och funderade på slaget vid Hastings 1066 innan det var dags.

Spelarna ställde upp och skulle springa och passa till varandra, mest springa, en ren konditionsövning egentligen. Jag ansvarade för det stora jobbet ha koll på tiden. Jag la mig tillrätta på gräset med en boll bakom huvudet och en under fötterna. mitt jobb var enligt följande:

Jag startade klockan och skrek BÖRJA! sen väntade jag 45-50 sekunder innan jag skrek VILA! (ibland skrek jag bara slut eller stopp, de fattade det också) sen gjorde vi så i en timme ungefär innan de skulle jogga ner. Då samlade jag ihop konerna och bollarna. (blev lite trött då) Efter träningen gick vi ner i omklädningsrummet och snackade lite sen körde jag hem. "

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela