lindazvenzon

Fredag - regnjackeperioden är över

Publicerad 2008-08-22 21:55:05 i Allmänt

Trodde det skulle bli en lugn dag men icke. Inte idag heller. Gjorde bland annat misstaget att ta av mig skorna i killarnas omklädningsrum och lämna dem där utan sikte i ca 30 minuter. Satt och prata med Erydx2 i simhallen och när jag skulle gå igen så var mina skor borta! Jag började med att söka igenom fötterna på den klass som hade idrott just då, ingen lycka. Gick sedan in i skolan till en annan klass som hade lektion, som hade haft idrott precis innan. Lät dem söka genom sina skåp under mitt övervakande - och helt plötsligt så fanns mina skor där!

Jag vann eftermiddagens springtävling till bilen!

På kvällen var det match i Huaröd, Johan P följde med och tittade. Huaröd vann med 6-1 mot Baskemölla där Ola och Ola spelade. Emil gjorde två av Huaröds mål. Efter matchen var det guidad visning av Huaröd (tog 2 min) där de viktigaste platserna och byggnaderna nämndes och pekades ut. Efter matchen passade mitt sällskap tydligen inte längre, fanns visst viktigare saker som dök upp, väldigt plötsligt...

/Z

Kommentarer

Postat av: X

Publicerad 2008-08-23 19:02:57

Oj vad du sågade han Johan P. det var inte snällt av dig...

Postat av: z

Publicerad 2008-08-24 12:36:01

Man kan inte va snäll alltid...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela