lindazvenzon

Lördag - festival i töntstaden

Publicerad 2008-08-10 10:52:56 i Allmänt

Följde med Freitag till Hässleholm i egenskap av smakråd och inredningsguru och köpte grejor till hans lägenhet. Fanns mycket fina saker som jag vill ha... Försökte hitta någonstans att äta, helt värdelöst i Hässleholm. Hitta i allafall, satt aldrig på "den andra anläggningen" som de också hade och rekommenderade (!). Gick förbi en som sålde väskor, han sålde "alla väskor för 100:-" Det verkar ju lite onödigt att sälja ut alla väskor han har för så lite som 100:-. Funderade på att köpa dom, sätta upp ett eget stånd bredvid och sedan sälja väskorna för 100:- stycket. Då tjänar man lite mer på det tror jag.

En tur till växthuset och sen hem till Freitags lägenhet och placerade ut de nyinköpta grejorna. Blev kanon!

På kvällen var jag, Maria och Micke på festivalen i Hässleholm. Den kändes väl sådär.. Varför finns det så konstigt folk i Hässleholm? Nästan alla har skinnväst, klär sig som bönder och ligger ett antal år efter i modet. Kallt var där också... Träffade väldigt mycket elever, alltid trevligt :-) Träffade Johan P och Manne, de tog hand om mig så att Micke och Maria kunde köra hem. Var på Kings Head sen.

Tillbaka till Krstd, skönt att se vanligt folk igen! Skulle in på Banken men där var så lång kö så det la vi ner igen. Gick hem istället. Kollade lite på beachvolley innan jag sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela