lindazvenzon

Måndag - Jag hade rätt, som vanligt. Fast jag hade fel också!

Publicerad 2008-08-25 21:58:39 i Allmänt

Ny, bättre tid på löprundan, 39,52! Hårdträningen inför helgens tävling är påbörjad, i god tid som vanligt.

En liten fundering: Tänk vad mycket tid man sparat om man inte duschat så mycket, vilket oftast blir 3 ggr/dag för min del. Ska fundera vidare på vilken av duschningarna jag ska dra in på...

Laddar, eller nåt, inför morgonkvällens volleyboll- och innebandyturnering med 8:orna.

Lite bilder från kräftskivan...

         

Kommentarer

Postat av: X

Publicerad 2008-08-26 06:57:24

Det är för mycket i de senaste inläggen som jag inte förstår...

Postat av: z

Publicerad 2008-08-26 21:57:06

Jag kanske kan förklara för dig en vacker dag...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela