lindazvenzon

Måndag - tillbaka på jobbet

Publicerad 2008-08-11 21:31:10 i Allmänt

Upp kvart i sex, helt underbart att gå upp så tidigt. Som jag saknat det! Men jag var duktig och gick min 29 min-promenad iallafall. Åkte med kollegan till jobbet. Jag kunde inte hålla tyst och skällde lite på honom för att han beter sig så korkat. Han hade som vanligt inget nytt att komma med, samma svar som alltid. Satt sen stilla hela dagen och lyssnade, först info från rektorn och sen föreläsning om bedömningsmatriser... Var helt ok, men det var jättejobbigt att sitta still så länge, fixar inte det, särskilt inte första dagen. Tror inte jag somnade någon gång. Känns ganska ok att börja jobba ändå faktiskt. Hann skvallra lite med Martina och de andra också. En del förändringar - känns lite konstigt men man vänjer väl sig.

Körde direkt hem till Harastorp för att laga mat mm, som jag sagt att jag skulle göra, men när jag väl kommer dit så har farmor helt plötsligt gjort mat... Då var det lite onödigt att jag körde hem. Lekte lite med Zeke och sen till stan. Sprang 41-minutersrundan med Freitag. (Tog 40 min) Helt slut efter jobb och springning!

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela