lindazvenzon

Onsdag - konfunderad

Publicerad 2008-08-27 21:50:26 i Allmänt

Åkte akut på massage efter jobbet. Jag är tydligen en katastrof, min massör var helt förskräckt över mig. Så nu är det massage varannan dag som gäller ett tag framöver för att få bukt med mig. Kanske min eländiga huvudvärk kan försvinna nu. Blev ordinerad vatten och vila, men så blev det inte. Istället träffade jag Maria, Malena och Katarina på House of bagels och åt lite mat. Sen hem till Katti och åt kladdekaka :-)
Gick igenom helgens skvaller...!

Fick ett intressant samtal när jag kom hem som jag inte riktig vet hur jag ska ställa mig till. Trevligt att samtalet kom men beskedet var inte det jag ville ha :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela