lindazvenzon

Söndag - årets stressigaste dag

Publicerad 2008-08-31 20:17:00 i Allmänt

Idag var det dags för Rickarums byastafett.

Några av mina arbetsuppgifter under dagen:
Ta emot anmälningar barnlopp+riktiga loppet+dela ut nummerlappar mm
Uppvärmning på lastbilsflak
Tidtagning
Sälja T-shirts
Resultat
Ekonomi
Prisutdelning
Plocka in skyltar och snitslar på sträckor

Hann även med att springa sträcka 3 i "Årröd 2". Sträckan är 7km. Tiden blev ok men det var helt fruktansvärt att springa! Kommer jag aldrig att göra om! Trodde att min sista stund var kommen...

Efter denna dag var jag ganska trött.

Y.

/Z

Kommentarer

Postat av: X

Publicerad 2008-09-01 18:57:01

Y?

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-01 19:07:49

Bokstaven som kommer efter x

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela