lindazvenzon

Söndag - beachvolley, fotbollsgolf

Publicerad 2008-08-17 21:49:11 i Allmänt

Efter 3 timmars sömn inatt körde jag, Emil, Viktor och Bruno till stranden i Åhus för att delta i en beachvolleyturnering. Vi var så himla laddade, vet inte om det berodde på sömnbristen eller att det ösregnade hela tiden. Särskilt en av oss som spelade i kofta och med händerna i fickorna...

Det var bara 8 lag som deltog, varav de flesta var väldigt seriösa. Det var inte vi... Vi vann första matchen med 21-2, därefter förlorade vi de andra två matcherna. Men vi hade kul! Tyvärr blev det aldrig av att vi körde "rödbetan" som är en specialare vi tränade in i går. Vi gick såklart inte vidare utan avlägsnade oss rättså snabbt när gruppspelet var slut. Vi fick även döma en match, det var det ingen som hade informerat om i förväg att vi skulle göra. Vi kunde några regler så det gick rättså bra. Dagens publiksiffra: 0

Hem, träffade X.

Jag, Johan P, Erik, Marie, Johan S och Anna var sedan och spelade fotbollsgolf utanför Hörby, jag kom 2:a. Var inte helt nöjd med min insats. Följde med Johan hem och blev bjuden på middag hos honom och Karro. Gott :-)

Dagens nyhet: En av mina bröder, den längsta, har förlovat sig i helgen. Trevligt!

/Z

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2008-08-18 07:01:30

HUR KAN MAN INTE SKRIVA VEM SOM VANN FOTBOLLSGOLFEN?!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela