lindazvenzon

Söndag - depp

Publicerad 2008-08-03 23:38:48 i Allmänt

Vaknade halv 10, trött efter gårdagens jobb. Gick hem till X och fick frukost. Låg sedan på hans soffa i 4,5 timmar och tjurade... Vet inte riktigt varför, men var på riktigt deppigt humör idag. Orolig, rastlös, ledsen, deppig...

Var hos mamma på sjukhuset och hälsade på. Läget är oförändrat. Gjorde även dagens goda gärning där när det var middag på avdelningen, är ju lite av en alltiallo nuförtiden. Har många yrken på min meritlista...

Körde hem till Harastorp och fixa lite mat till pappa och Emil, tvätt, diskade, betalde räkningar, hämtade Zeke. Zeke ska bo i stan hos mig ett tag nu...! När vi var tillbaka i stan gick vi på kvällspromenad. Det första han gjorde när vi kom hem
var att kissa på golvet. Sedan försökte han äta upp mig. Sen skällde han på grannarna. Efter det tuggade han sönder sladden till mina högtalare. Dum hund. När jag gett honom ett daimchoklad somnade han tillslut.

En vecka kvar på sommarlovet.... Panik!

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela