lindazvenzon

Söndag - sista dagen på sommarlovet

Publicerad 2008-08-10 21:31:09 i Allmänt

Supertrött, sovit för lite. Jobbade lite, körde sen och handlade mat till la familia. Hem till Harastorp, väl där kom de på att de ville ha annan mat än den jag köpt. Så jag och Emil fick köra en tur till Tollarp och handla igen. Efter besök i två olika mataffärer lyckades vi få ihop det som önskats. När vi kom hem skulle maten vara färdig i samma ögonblick, vilket var omöjligt. Polacken hade jobbat färdig (köket) och skulle få middag innan han åkte. När jag påbörjat matlagningen skulle han helt plötsligt inte ha mat. (Kan det beror på att han hörde att det var jag som skulle laga maten?) Satte mig ner och suckade en stund, lagade sen färdigt maten och delar av familjen åt. Fixade lite grejor. Mamma fortfarande ganska dålig, inte bra. Blir inte bättre.

Körde in till stan, när jag parkerat utanför Johans hus blev jag påkörd av bilen som stod framför. Han kände för att backa lite och såg inte att jag stod där. Det blev inte så bra. Så nu får "porschen" in på lagning. Kändes inte som att det var det jag behövde sista dagen på mitt sommarlov. Funderar på att sjukskriva mig fram till höstlovet, för om jag känner efter har jag nog lite ont i nacken...

Jag och Johan var iallafall på O´learys sen och kollade på MFF-Djurgården.

Ganska mycket ångest för att börja jobba imorgon igen. Men jag har haft en bra sommar.

En sammanfattning av mitt sommarlov:
Österrike - fotbolls-EM
Italien
Halmstad
Hällevik
Kajakpaddling
Nästan wakeboard :-)
Poolparty
Stranden
Många trevliga fester
Spelat fotboll, volleyboll och grillat på stranden
Kristianstadsdagarna, Festivaldax
Träffat mina trevliga vänner
Beachsoccer, Beachhandboll
Zeke!
X

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela