lindazvenzon

Tisdag - global fussball ok!

Publicerad 2008-08-26 22:11:03 i Allmänt

Regnjackan har varit välanvänd idag om man säger så...

18.00 var det samling utanför skolan för klass 81. Jag och Martina hade anordnat en aktivitetskväll för vår klass, som innebar volleyboll- och innebandyturnering. Men först inledde några elever med att utlösa inbrottslarmet på skolan. Och där stod jag utan larmkort. Men det ordnade sig efter några telefonsamtal. Allt gick bra därefter och vi hade väldigt trevligt tillsammans. (Mitt lag kom sist) När alla åkt hem stannade jag kvar och spelade lite fotboll med några killar som kom dit efter oss. Så himla kul och jobbigt!!! (Mitt lag vann)

/Z

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela