lindazvenzon

Tisdag - har han inte suttit i fängelse?

Publicerad 2008-08-05 22:11:55 i Allmänt

Jag och Zeke tog det lugnt, eller jag gjorde det, Zeke fortsatte busa och bita sönder saker och ting. Vi tog en promenad till Lotta på hennes jobb och hälsade på. Kollegan ringde, börjar bli rättså trött på honom...

Stopp i toalettstolen precis när jag skulle iväg. Äckligt. Emil och Viktor fick köpa en sån där sugpropp och komma med så fixa det sig. De tog med Zeke (Emil skulle köra hundtricket på matchen) och jag var på stan och köpte skor. Var sen och hälsade på mamma. Fått blod idag. Annars är det än så länge inte bättre... Fortfarande feber, hosta, illamående, äter inte, trött osv. Tapeter beställdes idag.

Körde till Vä och kollade på fotboll, Wä - Tollarp. Wä vann, måste bero på excellent coaching....! Jag och Zeke körde hem och kollade på film nr 3. Saknade honom faktiskt den lilla stund han inte var med mig, trots att han är så jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela