lindazvenzon

Torsdag - "Skynda, skynda"

Publicerad 2008-08-14 21:10:46 i Allmänt

Var med jobbet (hela område 1) i Karlskrona idag, på Boda borg. Typ Fångarna på fortet. Jag var så taggad hela resan dit! Fick veta lagindelningen i bussen. Vi blev inte alls indelade som vi jobbar ihop, det vill säga arbetslagen. Utan det blandades hej vilt mellan alla tre skolor. Jag var lagledare och i mitt lag ingick bland annat rektorn....! Och tre till.

Vi höll på i drygt tre timmar och det var så himla roligt! Jag ville inte åka därifrån! Det fanns 23 olika "banor" och det gällde att klara av så många som möjligt. Svarta var fysiskt svåra, gröna var kluriga och röda var en blandning. Alla i laget gick in genom en dörr, och då gällde det att lista vad man skulle göra i rummet. Fanns inga instruktioner. Man hade en viss tid på sig att klara det, gjorde man inte det fick man gå ut och börja om. Klarade man det, fick man gå vidare till nästa rum och sedan till tredje och oftast det sista. Klarade man det sista så fick man stämpla sitt kort och hade då klarat en bana. Det var väldigt svåra uppgifter, man fick verkligen tänka till och göra om flera gånger. Det blev mycket skratt och som vi kämpade! Tyvärr vann vi inte, men man kan ju inte vinna alltid...

Kollegan hade med sig fika till mig, är ganska imponerad faktiskt!

/Z



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela