lindazvenzon

Torsdag - presenter

Publicerad 2008-08-21 20:24:04 i Allmänt

Eftersom jag och Martina är så seriösa i vårt arbete så ägnade vi morgonen åt att slå in upphittade saker och lägga på Saras arbetsplats. Avsändare: Hemlig beundrare... Hon blev jätteglad...
Det fanns ingen hejd på all givmildhet idag, helt plötsligt fick jag en present av Karina. Biobiljetter! Eftersom jag hjälpte henne i våras...! Mycket snällt, de mottogs med tacksamhet.

Jag var med mamma och handlade födelsedagspresent och mat osv eftersom hon inte orkade själv. Satt på Maxi och kollade på OS. Jag hade så ont i ryggen så jag åkte till Elon och satt i massagestolen ett tag.

Två trevliga herrar var och hälsade på, de vill att jag ska omvandla min hyresrätt till en bostadsrätt. Varför inte?

Sedan kom Maria W, även hon trevlig, och lämnade skivor så jag kan bränna musik till lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela