lindazvenzon

Onsdag - slaget vid Hastings 1066, Roskildefreden 1658 och Djingis Khan dog på 1200-talet

Publicerad 2008-08-06 21:36:00 i Allmänt

Har pratat väldigt mycket i telefon idag känns det som. Jag och Zeke var och hälsade på mamma, hon kom ut och sen satt vi utanför sjukhuset en stund. Började jobba (planera) så smått idag, som jag tänkt hela sommaren att jag ska göra. Skjuter fram det hela tiden, finns alltid nåt annat man kan göra istället.


Kollegan dök inte upp idag heller, fick inte ens en förklaring denna gången.

Är väldigt lat när det gäller matlagning, så jag fick middagsförslag, inköpslista och instruktioner mailade av X så det var bara att handla och tillaga. Men jag fick äta själv...

Nej det är inte något katten har kräkt upp....


Zeke....
   

Kommentarer

Postat av: X

Publicerad 2008-08-07 07:03:58

Det ser faktiskt jätte gott ut...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela