lindazvenzon

Lördag - Köpenhamn

Publicerad 2008-12-07 13:34:50 i Allmänt

Blev utdragen på morgonpromenad av Y kl 9, köpte bullar på vägen och åt god frukost. Sov lite till. Vi träffade Anna på stan och lämnade nyckel till henne och sen gick vi till tåget och åkte till Köpenhamn. Gick på Ströget och kolla i affärer, (jag köpte "apor") var vid isbanan och kolla in skridskoåkarna, gick på julmarknad i Nyhavn och sen åt vi på Ströget. Gick in på Tivoli och där drack vi glögg osv. Kallt men så himla mysigt och fint där är! 20.43 tog vi tåget hem igen. När vi kom hem var Zeke i min lägenhet (Anna och Johan lämnade honom tidigare ikväll) och han blev väldigt glad när vi kom. Sov över hos mig. Blev inte mycket sömn inatt, det var lite oroligt - på flera fronter :-) Zekes nya namn är för övrigt Sigge visst...

Längesedan jag hade en så bra dag som denna dagen varit! Längesedan jag skrattade så mycket! En dag som sent ska glömmas... Jag är så... och tror att Y också är det....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela