lindazvenzon

Onsdag - Björn Borg vs Nike

Publicerad 2008-12-03 20:51:13 i Allmänt

Har lagt ner lite när det gäller jobbet känns det som. Har stressat varje dag sen i augusti men nu orkar jag inte göra det längre. Har mest myst runt idag, med en innesko på den uppsvullnade foten :-) Folk har haft väldigt kul åt mig idag iallafall. Kul man kan roa någon.

Efter jobbet spelade vi volleyboll några stycken, riktigt roligt! Sen körde jag direkt, i snöoväder, till Friskis och var på skivstång/kondition med Malena. Trots mina onda fot gick det hyftsat.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-03 21:41:36

Bortsett från din skada så gillar vi verkligen den nya Linda!!! Vilken cool och mysig stil du har...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela