lindazvenzon

Söndag - julgodis

Publicerad 2008-12-22 08:10:45 i Allmänt

Morgonpromenad med vattenriketbesök och bullköp på Fantasi på hemvägen. Skidor på tv. Städa och tvätta. Jag och Y var hos Malin och skrev ut recept och diskuterade julklappar. Efter det var vi på Maxi och handlade och sen gjorde vi julgodis! Mozartkulor (som blev omdöpta till Beethoventärningar), 5-minuterskola och tryffel. Mycket gott, blev bättre än förra året!

Y laga mat, åt och sen lämna jag honom med disk och mat och allt. Körde till Harastorp och hämta grejor, hade en konflikt med Zeke och sedan var jag på UR sammanträde hos Kaje.

När jag kom tillbaka till stan stod Y och strök - känns som det är lite omvända roller i denna relationen :-)

Riktig chokladmjölk, frusna apelsiner och Beethoventärningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela