lindazvenzon

Torsdag - juldagen

Publicerad 2008-12-26 15:37:07 i Allmänt

Juldagen - dagen då hela familjen brukar vara hemma och umgås och spela spel. Men trots löften stack Johan och Anna hem innan vi ens gått upp. Det var visst inte så viktigt.

Vi som var kvar - mamma, pappa, Emil, Zeke och jag - var ute på en lång promenad på ägorna med omnejd och kollade läget... :-)

Hem och drack glögg, åt julmat, spelade lite spel osv.

Jag körde till stan och Y kom hem till mig.

Halv 8 gick han och träffa sina kompisar och jag gick upp till Lotta, där även Madde, Kristina?, Mia och lite senare även Malin var. De tre första gick till Grand halv 11, vi andra tre fortsatte nere hos mig. Hade många djupa och intressanta diskussioner. Jag och Malin gick sen vid 01.00 förbi O´Learys och vinkade på Y och sen var vi på Grand. Helt dötrist var där. Köpte pasta och gick hem till Y istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela