lindazvenzon

Lördag - kallt idag

Publicerad 2008-11-23 12:46:17 i Allmänt

Y lämna mig på Andy´s lekland och sen var jag där och lekte med Wilmer och Malin. Direkt efter det träffade jag Jennie, Tilda och Oskar. Gick ner till Tivoliparken och matade änder och gäss och sen var vi på bio och såg "Lilla spöket Laban". Avslutade med hamburgare på Burger King.

Körde ner till Åhus och hämtade Y, gick en lång och skön promenad på stranden i solnedgången... Lämnade honom och körde hem igen.

Och sen kom han igen efter nån timme och spenderade även denna kväll hos mig. Men vid 22 gick jag iväg på fest hos Malena och lämna Y hemma. När jag kom hem en dryg timme senare hade han diskat och varit duktig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela