lindazvenzon

Lördag - regn

Publicerad 2008-11-15 18:58:31 i Allmänt

Gick upp halv elva! Var i Tollarp och handlade och köpte diesel som jag sen fick traska över stock och sten i ösregn för att lämna och sen hade jag diesel över hela mig, nästan.

Var en otroligt slapp dag, inte likt mig riktigt. Kan ju ha lite att göra med att det är världens tråkigaste väder ute. Lekte med Zeke och sen sov jag lite till.

Stora nyheter idag!!!

Har en sån tomhetskänsla. Jag vill ju vara först! Varför struntar vissa i att ordna upp saker och ting? Varför får jag inte 100%? När försvinner min oro?


Uppdatering
Spenderade kvällen med Y.
Beställde köttallrik från Garvaregården, drack vin och Baileys och såg Stjärnor på is och spelade fyra i rad och spinquiz. Jag förlorade...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela