lindazvenzon

Måndag - rakhyvel

Publicerad 2008-11-10 20:01:57 i Allmänt

Vi sov otroligt dåligt inatt och jag ville verkligen inte gå upp. Ville stanna hemma men det fick jag inte. Sån himla ångest. Och jag vet inte ens varför. Släppte inte heller under dagen.

Var en riktig skitdag på jobbet. Hade en riktigt dålig lektion, det var allmänt oroligt i skolan bland eleverna och man hinner inte med något av allt som skulle varit gjort redan och det går inte att bestämma något och det är ostrukturerat.

Åkte hem med huvudvärk och magont. Känner mig helt deppig -  men jag har ingen aning om varför. Skitjobbigt.

Hämta lagad kamera, var och bytte dator/tv-sladd några gånger på Clas Ohlson, jobba och ringde en drös med samtal. Blev ingen träning, var inte alls på humör för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela