lindazvenzon

Min kontaktlista

Publicerad 2008-11-28 16:11:39 i Allmänt

Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista.

Har du pussat nummer 2?
Nej man han har på mig (Ali Chehade)

Vad har du för relation med nummer 20?
Min idrottslärarkollega (Claes)

När ska du träffa nummer 30?
Nästa gång det är Fredax (Erik)

Är nummer 18 söt?
Tja visst är hon det, en kollega (Christina)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Trevligt ställe och god mat (Pub Banken)


Gillar du nummer 14?
Ja det gör jag, en kollega (Birgitta N)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej som tur är (han körde på min bil sist jag träffa honom)

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Helgen tror jag. Eller om jag kommer hem tidigt en dag och han är i min lägenhet. Eller om det är nåt annat jag kan hjälpa honom med. (Emil)

Är du nära vän med nummer 23?

Nej, jag har köpt mina hörselskydd där


Har du gått på bio med nummer 4?
Nej tror inte det (Andreas "Röven" Hartvig)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nej, kommer inte ihåg vem det är, har med jobbet att göra tror jag

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Fotboll och massage (Anders, min massör)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?

Helt klart, kollega i arbetslaget (Anna)

Vad har du och nummer 24 för relation?
En före detta elev (Elin)

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Umgås mer med (Emelie)

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är förlovad med brodern (Anna)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Lite till och från  (Herr Tenland)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela