lindazvenzon

Onsdag - har ett halvår kvar då mycket ska ha hända

Publicerad 2008-11-26 20:44:40 i Allmänt

På rasten var vi ute på en härlig promenad på glatt underlag och med regnet piskande i ansiktet i kylan. När vi kom in igen var jag helt plaskblöt och alldeles röd i ansiktet. Ryktet började genast spridas att jag hade fått en snöboll i ansiktet! Och det spreds snabbt... Det var ungerfär lika sant som att jag har en lägenhet högst upp i Turning Torso, som några fortfarande tror på.

Fyra utvecklingssamtal och var hemma 19.00.

Fick ett mindre trevligt brev från polisen idag, med ett fint foto på mig när jag kör bil. Och dessutom kör jag 9km för fort! Sorry familjen - det blir inga julklappar i år!

Idag är det 6 månader till min 30-årsdag... Det kan inte va möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela