lindazvenzon

Onsdag - inspirerad

Publicerad 2008-11-12 21:37:40 i Allmänt

Hälsoinspiratörsutbildning på Hässleholmsgården 8.30-16. Jag kom försent, jag hade glömt grejorna på jobbet som jag skulle ha med mig och jag hade bara gjort en av tre uppgifter som vi skulle gjort idag. Inte så bra.

Intressant dag, nu är jag ännu mer hälsoinspirerad! Vi var ute och gick stavgång och vi gjorde en typ av hälsotest, självklart maxade jag på alla tester :-)

Körde sedan till jobbet och hade utvecklingssamtal fram till kvart i 7.

Skulle varit hos Malena 19 men var där 19.30 istället, hann inte ens hem emellan. Hos Malena var även Malin och Kattis. Åt varma mackor och äppelpaj, såg Bonde söker fru och framförallt uppdaterade senaste skvallret! Nice!

Hem och jobbade en massa. En helstressig dag och mycket att göra. Och jag vet allt jag har framför mig att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela