lindazvenzon

Onsdag - krasslig

Publicerad 2008-11-19 22:41:23 i Allmänt

Lägger mycket tid på mitt hälsoarbete just nu. Bad. Promenad.

Min kära kollega körde och köpte halstabletter åt mig så att jag överlevde dagen. Tack!

Efter sista lektionen, elevens val, stannade nästan alla killar kvar och vi spelade fotboll. Slutade med att jag missade onsdagsmötet :-) Men fotboll är ju roligare...!
Blev inget utvecklingssamtal idag, det glömdes visst bort... Så jag kunde köra hem lite tidigare än tänkt, och fick en lärarkandidat med i bilen hem.

Har hört att det är bra att träna när man är krasslig, särskilt halsont och andningsproblem, så jag, Malin och Malena var på skivstång/kondition. Kul och jobbigt!

Snabbt hem och duschade och åt, sen vidare till Marina, där även Lotta var, och fikade/Bonde söker fru/Sverige-Holland/ planerade nästa helg/kollade in mindre vackra nyfödda osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela