lindazvenzon

Onsdag - X: jag saknar dig!

Publicerad 2008-11-06 16:38:51 i Allmänt

Idag har det varit kemins dag för 8:orna vilket innebar att de flesta av mina lektioner gick bort. Men jag roade mig lite med att vara fotograf och prova sminket de tillverkade. Vilken kvalitet!!!
Skulle ha en NO-lektion med 93 och prata om joner - men jag valde att köra lite idrottsteori istället. Inte så svårt val...

På elevens val kom vi alla enhälligt fram till att jag är bäst. Har inte tänkt på det innan men så är det nog :-)

Körde hem till Zeke och mamma, och sen körde vi till Tollarp och jag fick äntligen vinterdäck på bilen, efter många turer. Billigt och bra är det också... not. Shoppa lite mat, körde hem och lämna dem och sommardäcken och sen vidare till staden.

Laga mat och sen kom Y och vi åt maten. Efteråt fick han diska, bra att han sköter sig. TV och slappande i soffan. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela