lindazvenzon

Söndag - jag fick behålla ...!

Publicerad 2008-11-03 17:05:05 i Allmänt

Y skjutsa mig till Nosaby där jag träffade Malin och Wilmer. Var en stund på loppmarknaden där innan vi promenerade hem till Malin. Lekte lite med Wilmer, Y kom också dit, och efter en stund gick jag hem igen innan hela släkten dök upp...

Var ute och gick med Johan P och sen sprang jag, eftersom han var för lat för det.

Efter en snabb dusch och lite godis körde jag hem till Harastorp. Kastade ut däcken med kattpissdoft på och sen körde jag och mamma till Vittsjö. Skulle vara någon tillställning i en affär där Marie jobbar. Det skulle va lite mat/tilltugg osv. Trodde att hela familjen Pehrsson skulle vara där. Men när vi kom dit så var inte ens Marie där och man fick glögg med alldeles för mycket sprit i och pepparkakor och godis. Efter denna artighetsvisit som kändes ganska onödig körde vi hela vägen hem igen. Jag som inte ätit på alldeles för många timmar satt och darrade av hunger i bilen hem. I Hässleholm fick vi stanna och springa in i en affär och köpa den mat som gick absolut snabbast att tillaga. TIllagade maten och åt den på rekordtid. Körde sedan in till stan igen.

När jag kom hem till min lägenhet var Y redan där och åt kebab... Efter att skjortan strukits inför morgondagen kolla vi på en film, eller rättare sagt jag tittade, för någon var väldigt trött och sov mest.

En del intressanta händelser idag men även en del helt onödiga händelser. Då man kunde gjort andra viktigare saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela