lindazvenzon

Torsdag - jag vågar inte!!! Inte än

Publicerad 2008-11-06 22:17:07 i Allmänt

På min arbetsplats låg idag en present till mig, Noblesse! På kortet stod det "Du har verkat nere ett tag... Ha en bra dag! Kram Martina" Jag blev så glad och rörd att jag nästan börja gråta! På rasten var jag ute och promenera lite med kollegan, som säger samma sak. Är jag så nere? Jag visste nog inte det riktigt själv men det är jag kanske... Är väldigt upp och ner. Känner mig ledsen men vet inte varför och har ingen anledning till det. Konstigt...

Spelade lite tennis innan vi åkte hem. Och jag tvättade bilen i en biltvätt för första gången själv - jag som egentligen är lite rädd för dem!

Boxades och sparkades med Malena. Härligt!

Kollegan på besök med snickerstårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela