lindazvenzon

Torsdag - lite ledsen

Publicerad 2008-11-27 21:43:15 i Allmänt

Smet ifrån jobbet lite tidigare och var hos tandhygenisten 14.45. Fortsatte plåga mig, blodvite uppstod. Körde som en galning till massagen 16.00, men där var låst. Jag skulle vara där 16.30 tydligen. Fick vänta. Sånt ingår inte i mina planeringar. När massagen var slut skulle jag varit på core 17.00 men det hann jag ju inte då. Så det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Och var inte riktigt på humör efter beskedet jag precis fått. Åkte till Maxi och shoppade - och där var alla andra också visst.

Tänker på Y som har inflammation i njurarna och är jättesjuk :-(  Och det kan vara mitt fel dessutom...

Besök...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela