lindazvenzon

Torsdag - jag har ätit pannkaka!!!

Publicerad 2008-11-14 07:11:31 i Allmänt

Varit en bra dag på jobbet. Hade ringt in lite föräldrar som var med på den jobbiga klassens lektion, och det gjorde skillnad!

Var på Klingheims och hämtade alla grejor jag köpt! Och fortsatte mitt letande efter specialsladden...

Träffade "doktorn" i stan, längesedan och knappt jag kände igen honom. Konstigt hur folk kan påverka en...Och få en att inse saker...

Skippade träningen idag också, sov istället. Var väl det man behövde mest. La mig och somna sent i natt, var helt uppspeedad och stressad när jag skulle sova.

Y kom och jag kocka och sen var vi ute på 29-minuterspromenad med farmors vantar. Såg The Mist, som var en väldigt hemsk film! Hur kan man göra en film/bok med ett sådant slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela