lindazvenzon

Lördag - gamla minnen

Publicerad 2008-10-04 21:52:18 i Allmänt

Morgonpromenad med X.

Lunch på stan med Lotta.

Shoppade i stan och på Maxi.

Körde till Harastorp (Zeke blev som vanligt så glad att få träffa mig att han kissade på mig). Rensade bland gamla grejor. Hittade min Tomas Brolin-pärm, säljes om någon är intresserad? Upptäckte att jag sökt till fotbollsgymnasiet i Malmö och var första reserv, hade jag helt glömt. Kastade alla mina gamla pokaler, böcker och mycket skolgrejor, allt från högstadiet till högskola/universitet. Hittade många fina berättelser jag skrivit, som självklart kommer att publiceras. Intressant att jag sparat gamla halvruttna målvaktshandskar bland allt detta.

Kinamat och "Stjärnor på is".

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela