lindazvenzon

Måndag - Karlskrona

Publicerad 2008-10-13 20:21:37 i Allmänt

Jag är så himla ... och jag kommer troligtvis att bli ganska .... !
Hade en underbar dröm i natt också, men det var inte sant den här gången heller.

Jag var helladdad inför en dag på Bodaborg och Marinmuseum i Karlskrona med min + en klass till. Men det blev ingen bra dag alls. Innan vi ens kom iväg med vår dubbeldäckare så var det febrilt letande efter astmamedicin (varför har man inte med sig det själv?) och när jag fixat det och vi väl kommit iväg var det väldigt högljudt och stökigt i bussen. På bodaborg var man mest sur för att man inte kom i samma lag som sina kompisar, för att man inte får sovmorgon imorgon, och allt annat som man kan hitta fel på. Det var mest ett enda stort kaos och allt var negativt. Och jag fick inte tävla ett endaste dugg...

På Marinmuseum fortsatte det likadant och bussresan hem var inte heller särskilt kul. Jag är så besviken på min klass så det finns inte ord för det. Vill egentligen inte gå till jobbet imorgon, känns inte alls som om det lockar just nu.


Var tillbaka i Sösdala 18.00 och sen spenderade jag kvällen i Harastorp.

Kommentarer

Postat av: x

Publicerad 2008-10-14 07:01:53

Vad handlade den underbara drömmen om denna gången?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela