lindazvenzon

Onsdag - Sachsenhausen

Publicerad 2008-10-23 21:48:25 i Allmänt

Upp strax innan 7, åt en stor underbar hotellfrukost, checkade ut och körde sen till Sachsenhausen. Var där mellan 9-12. Kommentarer överflödiga. Åt sen schnitzel på ett ställe i närheten innan vi körde mot Rostock. Såg ytterligare två filmer på bussen hem, 75% av filmerna har varit filmer där det skjuts konstant. Så jag har nu lärt mig att sova till krig på hög volym...

Stannade i Rostock på ett kaufhaus och åt blå glass osv, Båten över, köpte massa godis och sen var vi hemma i Sösdala 22.30 och jag var hemma hos mig 23.10. Kom sent i säng... 

Varit en bra resa, klassen har varit jätteduktiga och jag har haft det hur bra som helst. Förutom en person som är sur och klagar konstant och att min telefon gått sönder - igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela