lindazvenzon

Torsdag - värmekamin

Publicerad 2008-10-31 19:15:36 i Allmänt

Var hos tandhygenisten på Högskolan 8.30. Inga hål eller nåt, det var ju bra. Men det tar sån tid där... Vet inte vad som är skönast: när han mätte fickdjupet eller röntgade? Rekommenderar inte nåt av det. Var helt rosa i munnen och även utanför munnen när jag gick därifrån, efter färgning... Tur man inte mötte så många man kände efter det.

Körde till Vianor för att köpa nya vinterdäck och lägga på. Det skulle ju bli snöoväder på kvällen och jag skulle ju köra en hel del... Tänkte vara förutseende för en gångs skull.  Men när jag står där och har bestämt allt så slår det mig att jag inte har med de gamla, behövde ju fälgarna... Hade missat en viktig detalj om man säger så... Så det var bara att köra därifrån igen...

Jag och mamma körde till IKEA sen. Lämnade tillbaka den förlånga sänglådan. Skulle inte handla så mycket sa jag innan. Men givetvis så gjorde jag det. Mycket ljus såklart. Köpte en annan sänglåda. När jag kom hem med den så var den för hög!!! Är det inte meningen att jag ska ha en sänglåda, eller vad? På IKEA var det 50-årskalas. Bjöds på mat, godis, ballonger, man kunde bli fotograferad i ett 50-talsrum, ett band spelade 50-talslåtar när vi åt middag osv. Mycket 50-tal helt enkelt! Trevligt.


Körde hem och lämna alla grejor, packade och körde sen till Örkelljunga. Inget kul väder att köra i.


Blev bjuden på mat hos Y, och såg en Batman-film som inte var särskilt bra och alldeles för lång. Åt älggodis från IKEA...!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela