lindazvenzon

Fredag - eldning

Publicerad 2009-04-25 08:21:01 i Allmänt

Direkt efter jobbet körde jag och handlade korv med mera till kvällen. Hem till Harastorp. Fixade färdigt tipsrundan och sen var jag, Emil och Zeke ute och satte upp frågorna. Städade sedan så länge jag hann. Johan kom, och sedan kom allt folk. Det var helt enkelt dags för årets vårbrasa i Harastorp. Jag skickade iväg dem på tipsrundan och när man kom fram till elden så fick man grilla sin korv. Jag åt såklart banan med smält choklad också. Pris till alla vinnare! När folket åkt hem igen så gick vi hem och jag, mamma, pappa, Johan och Johan satt och fika och prata till alldeles för sent. Jag var så trött så ögonen gick i kors. Fick lämna bilen och åka med Johan till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela