lindazvenzon

Måndag - schlotty

Publicerad 2009-04-06 22:54:48 i Allmänt

Påsklov påsklov påsklov!!!

Var halvdöd när Johan gick upp, sov sen vidare - länge. Morgonpromenad och sen körde jag till Harastorp och spenderade hela dagen och kvällen där. Emil hjälpte mig byta däck på bilen och sen tvättade och städade jag den så att den blev så fin så.

Städade stugan och lite i huset. Jag, mamma och Emil (och Zeke) satt ute i solen och åt scones till lunch. Skönt!

Har ett väldigt sömnbehov just nu så det blev en tupplur på eftermiddagen. Zeke-promenad.


Zeke på äventyr



Zeke hjälper  mig städa stugan...


Så här ser bilen ut idag...


Vy över framtida trädgård

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela