lindazvenzon

Onsdag - hemma

Publicerad 2009-04-01 20:55:59 i Allmänt

Blev ännu sämre inatt så jag stannade hemma från jobbet idag. Vid fem imorse så mailade jag vik-uppgifter, när jag sedan ringde lite senare och sjukanmälde mig trodde rektorn att det var ett aprilskämt när hon läst mitt mail innan jag ringt! Väldigt kul...

Trist att va hemma en hel dag när man inte kan göra något. Blir så rastlös! Såg "Borta med vinden" - har inte sett den innan och det känns som att man bör ha sett den filmen. Den varar ju bara fyra timmar så... Men den var bra såklart!

Såg lite filmer som jag ska visa på jobbet - "Vattenvett" och "Isvett"!

Var så fint väder ute så jag tog mig ut en stund på eftermiddagen. Skönt. Annars har det varit tv, film, sova, läsa, korsord, sudoku, dator och telefon som gällt.

På kvällen kom Zeke och hälsade på, när mamma och pappa med anställda var och firade företagets 20-årsjubileum på Garvaregården.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela