lindazvenzon

Tisdag - volleyboll

Publicerad 2009-04-28 22:40:45 i Allmänt

Niorna har verkligen gått inför dagens volleyboll turnering - de vill träna varje rast nuförtiden! Kul att man skapat ett sådant volleyboll intresse! Fixade och grejade med turneringen varje tillfälle jag hade under dagen. Så klockan två kom alla nior och de lärare som skulle spela volleyboll. Var ganska mycket publik också - roligt! Alla var taggade och jag var helt nervös! Allt gick bra, lärarlaget vann tre av fyra matcher. Vi spelade final men förlorade tyvärr den... Vi kan betydligt bättre än vad vi spelade dessutom.

Handlade och fixade. Började städa men då kom Zeke på besök. Pappa skulle in med mamma till sjukhuset (lunginflammation?) så då fick Zeke vara här. Han trivs inte riktigt i min lägenhet... Sitter i fönstret och gnäller och vill ut. Vi var ute på promenad och sen fick han klara sig själv när jag var och boxades. Hårt att lämna honom när han är så ledsen. Men han är väldigt glad när man kommer hem igen! Ännu en promenad. Och nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma och hämta honom...


Servess


Hmmm....


Två engagerade domare

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela