lindazvenzon

Fredag - fix

Publicerad 2009-07-04 08:43:58 i Allmänt

Johan ledig idag! När jag var ute och gick så gjorde han klar byrån. Vi organiserade om lite och städade. Tömde och hämtade släp och lastade in min tv-bänk som inte ska användas mer. Var och kollade på bil. Tog en himla tid innan vi kom iväg. Hämtade Malin och sen körde vi till Åhus.

Gick ner till stranden direkt. Var lite molningt och vattnet var inte så trevligt. Efter ett par timmar med historieplugg och sömn gick vi upp till stugan igen. Bytte sängar och fixade lite, åt jordgubbar och sen körde jag, Malin och Johan till återvinningsstationen och kastade grejor. Nu börjar det ta slut med alla saker som ska överallt! Lämnade släp på Österäng och sen hem.

Duschade, åt glass och fixade.

Jag och Johan gick upp på stan (Kristianstadsdagarna) och kollade när Johan S sprang Startskottet. Träffade lite känt folk och sen kom Malin och Malena och vi satt sen på Stora torg och åt. Mia och Micke kom sen, och Mårten och Ulrika. Trevligt! Gick hem sen strax efter 23. Och så åt vi glass igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela