lindazvenzon

Fredag - inte poolparty

Publicerad 2009-07-18 00:12:29 i Allmänt

Vaknade till strålande solsken och klarblå himmel! Satt utanför stugan och åt frukost. Fick storstäda stugan eftersom föregående gäster tydligen misförstått det där med städning. Såg bedrövligt ut och var riktigt äckligt.

Sedan gick jag jag och Johan upp till nya huset och började isolera. Gav upp vid lunch för att bada och sola vid poolen.

Senare åkte jag och mamma till Tollarp för att handla till kvällen plus apoteket. Under tiden var Johan hemma och fortsattet isolera. Duktig pojke :-)

Förberedde lite inför kvällen.

Meningen att det skulle varit poolparty imorgon, men ändrades till idag pga olika anledningar. Men det blev inte idag heller. Ena parten i detta poolparty struntade fullständigt i det och var inte ett dugg intresserade av att se till att det blev av. Så det slutade med att jag ställde in allt pga hur folk beter sig. Folk som ska vara ens vänner med mera. Tråkigt iallafall att det inte blev något poolparty detta året, hade sett fram emot det mycket efter förra årets lyckades partaj.

Mia och Micke var här (Harastorp) på kvällen och vi badade i poolen och grillade sedan, först grillspett och sedan smores. Gott och trevligt!

Uppskattar: Mina riktiga vänner, vänner som ställler upp och finns där. Johan. Min familj. Zeke såklart!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-07-18 10:59:36

Riktiga vänner är de bästa. Varför ha många, bättre med pålitliga. :-) Kram

Postat av: z

Publicerad 2009-07-18 20:22:43

Definitivt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela