lindazvenzon

Lördag - regn hos mig

Publicerad 2009-07-18 20:29:33 i Allmänt

Idag har det bara regnat i stort sett hela dagen. Tråkigt. Jag och Johan tillbringade nästan hela dagen i stugan med att läsa, sova, dator, lära italienska, äta banan med smält choklad, äta godis.

På eftermiddagen tog vi en cykeltur som blev betydligt längre än vad vi tänkt, och för mig ganska jobbig eftersom jag knappt hade luft i däcken! Cyklade/gick uppför åsen till Olarp och sen cyklade vi hemåt igen. Blev en rejäl tur!

Blev ingen handboll eller något av det man tänkt sig idag. Orkade inte heller. Skönast att bara ligga i sängen och inte göra något och inte bry sig...

Badade sent på kvällen. Skönt, men det är grymt kallt när man kommer upp ur vattnet och det går väldigt snabbt att springa in till duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela