lindazvenzon

Måndag - hemmafru

Publicerad 2009-07-07 15:21:49 i Allmänt

Idag har jag varit en riktig hemmafru! Gick upp 7 och tvättade och städade lägenheten. Lagade mat och gjorde matlådor till Johan (all mat består av korv nu dessa dagar eftersom Patrik skulle grilla i lördagsnatt men det blev inget med det och nu har vi en massa korv i kylskåpet!). Sedan bakade jag! Skrev färdigt ena historia-arbetet. Kan det vara så att jag blev så väldigt huslig idag för att jag har ännu ett hi-arbete att göra???

Har lovat sjukgymnasten, för snart ett år sedan, att jag skulle lyssna på avslappningsband. Så det gjorde jag för första gången idag. Jag lyssnade de första minuterna sen var Dr. Lars-Eric Uneståhl så tråkig så att jag inte klara lyssna på honom längre :-)  Slog nytt rekord idag - låg 15 minuter på spikmattan! Lyssnade på en massa musik jag aldrig lyssnar på. Vilken dag jag haft!!!

Sedan var jag ute och sprang den vanliga rundan, dålig tid, men jag sprang iallafall. Tränade med hantlarna som hade dammat igen. Duschade och gjorde mig iordning. Malin och Jennie kom och vi körde och hämtade Malena. Det var dags för hennes överrasknings-picknicks-försenade-trettioårsfödelsedagsfirande. Men vädret gjorde att picknicken i tivoliparken blev inställd så vi körde hem till Katti, där även Mia var, och åt maten där istället. Trevligt det med! Senare gick vi upp på stan och lyssnadee på Rix fm-festivalen. Mycket folk, bra men vi snackade som vanligt mest. Johan kom på slutet och sen gick vi hem vid 23.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela